Asszisztensi szolgáltatások

Virtuális Asszisztensi szolgáltatások elfoglalt vállalkozóknak, magánszemélyeknek.

 

 Úgy érzed mindig elmaradásban vagy az irodai feladatokkal?

A vállalkozók nagy része, sajnos egymaga szeretné az összes feladatot elvégezni, ami a cég irányításához szükséges. Nincs senki, aki a rutinfeladatokból átvállalna, aki egy kis részfeladatot elvégezne annak érdekében, hogy a munka öröm legyen, látszódjon a fejlődés, kicsit előre mozdítsa a vállalkozást.

 

Sohasem gondoltál arra, hogy lehetne neked is egy asszisztensed, akik az alábbi feladatokból legalább egyet elintéz helyetted?

Adatrögzítés: Kéziratról, hanganyagról, nyomtatott dokumentumokról való bármilyen rögzítés, folyamatleírás

 Táblázatokkal kapcsolatos teendők: Feltöltés adatokkal, számítások elvégzése képletezéssel, szűrések, statisztikák, karbantartás

 Számlákkal kapcsolatos teendők közül: Bevételezés, utalási határidők figyelése, beérkezett utalások nyomon követése, könyvelőnek összekészítés

 Email kezelések: Bejövő és kimenő email-ek rendszerezése, árajánlatok küldése, árajánlatok kérése

 Ügyintézési feladatok: Könyvelő felkeresése, hivatali ügyintézés, áru vagy eszköz beszerzése, vagy amivel időt nyerhetsz magadnak.

 Információ kutatás: Internetes információ kutatás, piackutatás, termék vagy áru keresése

 

Ha a fentiek közül legalább egy olyan feladatot találsz, amellyel elmaradásban vagy, jó helyen jársz. Én tudok segíteni neked.

 Mi az az online adminisztráció?

Online adminisztráció más néven, virtuális asszisztencia egy olyan új vállalkozói forma, amelyet te is igénybe vehetsz már akkor, amikor még csak megfordult a fejedben, hogy a későbbiekben szükséged lesz egy irodai alkalmazottra.

Virtuális, mert nem kell, hogy jelen legyek egyes feladatok elvégzéséhez. Távolról, a saját irodámból intézem az ügyeidet, készítem el neked a rám bízott feladatokat, anélkül, hogy teljes munkaidőben foglalkoztatnál egy munkavállalót.

Online, mert ma már bármit meg lehet osztani az internet segítségével, bárhol, bármikor a rendelkezésedre áll.

Asszisztens, mert segítem a munkádat, olyan terheket veszek le a válladról, amelyeket nem szeretsz, vagy nincs időd elvégezni. Olyan feladatokat bízhatsz rám, amelyet egy személyi asszisztensre bíznál.

Sosem voltál a számítógép előtti munka kedvelője?

Érezted már azt, hogy egész nap irodai feladatokkal foglalkoztál, mégsem haladtál semmit? A nap végére még több teendő gyűlt össze, mint amennyivel kezdted? A vállalkozásod nem tud olyan értékben fejlődni, ahogyan szeretnéd, mert nincs elég kapacitásod rá? Több bevételre szeretnél szert tenni, de nem jut rá időd?

Lehet másképpen is csinálni?

Tudod, hogy változtatnod kell, de mégsem tudod megtenni a kezdeti lépést? Szeretnéd, ha valaki megcsinálná, elintézné, utánajárna az időrabló dolgoknak?

Nekem ez nem jelent gondot, több mint 15 év adminisztrációs, ügyintézői területen végzett munkával, sok feladat már rutinfeladat. Azt a feladatot csinálom meg, amire a legnagyobb szükséged van.

 Milyen előnye van, ha Virtuális Asszisztenssel dolgozol?

  • Nem szükséges adminisztrációs munkatársat alkalmazni, fizetni utána a járulékokat, nem kell irodát bérelni és berendezni, nem kell rezsit, internetet fizetni miatta.
  • Home office jelleggel végzem a munkám, távolról segítve és támogatva a vállalkozást.
  • A távolság nem akadály, hiszen telefon és internet segítségével bárhol, bármikor lehetséges kommunikálni, feladatokat továbbítani.
  • Napi, heti, havi és eseti megbízás is lehetséges; nem akadály, ha csak egy feladatba kell besegíteni.
  • Csak annyi időt veszel igénybe, amennyire szükség van.
  • Minden költsége elszámolható

 Hogyan lehet elindulni, elkezdeni?

Nem kell adminisztrációs álláshirdetéseket feladnod, önéletrajzokat böngészned. Állásra jelentkezők között nem kell hosszú órákig interjúztatnod ahhoz, hogy legyen egy jó asszisztensed. Nem kell, hogy azon gondolkozz, ki tudod-e termelni, fizetni egy új munkaerő bérét.

Virtuális Asszisztenssel együtt dolgozni költséghatékony. Lehet, ez nem tűnik elsőre így, de ha egy munkabért és egyéb kiadásokat nézzük, akkor igencsak érdemes elgondolkodni, hogy mi is az, ami jobban megéri. (Árakhoz a lap alján találsz linket)

Milyen költségeket fogsz biztosan megspórolni egy Virtuális Asszisztenssel?

  • Alkalmazott fizetése
  • Iroda bérleti díj és berendezés
  • Rezsi

Ezeket is elfelejtheted, ha Virtuális Asszisztenssel szerződsz:

  • Járulékok
  • Szabadság
  • Év végi bónusz
  • Táppénz, Helyettesítő kolléga bére
  • Kávé-, mosdó- és egyéb szünetek
  • Ebédidő, Beszélgetés, Telefonálás
  • Rendrakás, Takarítás
  • Technikai leállás
  • Tárgyi eszközök beszerzése
  • Üzemorvosi- és munkavédelmi költség
  • ……. ami eddig mind TÉGED terhelt.

  Hogyan kezdődhet el a közös munka?

  • Megbeszélünk egy időpontot, amikor személyesen, Skype-on, telefonon (ahogy neked a legkényelmesebb) átbeszéljük azokat a feladatokat, amelyen neked nehézséget okoznak. Külső megfigyelőként lehet, hogy olyan tanácsot tudok adni a hatékony munkavégzéshez, amire eddig nem is gondoltál.
  • Sikeres konzultációt, szerződéskötés követ, amely tartalmazza, a megbízás idejét (ez lehet 1 alkalom is), az elvégzendő feladatot, a megbeszélt árat, határidőt, további megbeszélések ütemezését.
  • Első részfeladat részletes átbeszélése, hogy a munkavégzés a lehető legkevesebb megszakítással, lehető legkevesebb kérdéssel készüljön el.
  • Amely feladatot azonnal el lehet kezdeni, azokkal már az első héten úgy fogod érezni, hogy nagy lépést tettél a vállalkozásod érdekében.
  • Féltett bizalmas információkat, üzleti titkot a titoktartási kötelezettség védi, amelyet a szerződés tartalmaz.
  • A vállalkozásod fontos számomra, ezért a mindent megteszek annak érdekében, hogy a munkavégzés hatékony, illetve költséghatékony legyen.
  • A feladatokat Toggl időmérő applikációval mérem, csak az kerül számlázásra, amelyet ténylegesen a feladattal töltöttem.
  • Nagyon jó érzés lesz, amikor az első rám bízott feladatot készen megkapod. Az elvégzett feladatokat ellenőrzés után juttatom vissza, így 100%-os garanciát vállalok rá.
  • Amennyiben az elvégzett munkámmal elégedett vagy és sikeresen együtt tudunk dolgozni, megbeszélésre kerülhetnek további feladatok, amelyekkel időt és energiát spórolok meg neked.
100% garancia
100% megelégedettségi és megbízhatósági garancia

Ha még ezek után is bizonytalan vagy, olvasd el egyik kedves ügyfelem véleményét:

“FaceBook-on találkoztam az ALIVA hirdetésével először, pont amikor már nagyon szükségem volt egy VIRTUÁLIS ASSZISZTENS-re. A kapcsolatfelvételt gyors személyes találkozás és a feladatok átbeszélése követte. Gyors, precíz, időszoftverrel dolgozik, ha kell a távolból, vagy akár személyesen oldja meg a feladatokat. Az a láthatatlan segítség, aki nélkül ma már nem tudnék időben bezárni, mert az üzlet megnövekedett forgalma miatt a kötelező feladatokkal a nyitvatartási időn túl is foglalkoznom kellene! Csak ajánlani tudom! – FISTER JUDIT Fister Gazdabolt”

Kipróbálod Te Is?

Konzultációs kérdőív kitöltésére biztatlak az első személyes, telefonos beszélgetés előtt, amely teljesen ingyenes. Segíti felmérni a vállalkozásoddal kapcsolatos problémákat, hogy az első személyes beszélgetésre felkészülten tudjak készülni.

Konzultációs kérdőív

ingyenes és nem jár kötelezettséggel

 

Tedd meg az első lépést vállalkozásod érdekében!

Írj, hogy beszélhessünk!

 Legyen az ÉN irodám a TE irodád!

 

Virtuális Asszisztensi szolgáltatások elfoglalt vállalkozóknak, magánszemélyeknek.

  • Számlákkal kapcsolatos feladatok
  • Utalások, pénzügyi tranzakciók nyomon követése
  • Árajánlat készítés
  • Táblázatokkal kapcsolatos teendők: rögzítés, statisztika, szűrés, diagram, keresés, függvények
  • Megrendelőkkel, partnercégekkel való kapcsolattartás
  • Dokumentumok, nyomtatványok készítése
  • Ügyintézés, egyéb adminisztratív teendők ellátása
  • Piackutatás, Internetes információ kutatás
  • Online marketing asszisztensi feladatok ellátása

Többéves tapasztalattal rendelkező adminisztrációs ügyintéző, asszisztens vagyok. Munkáimat interneten keresztül végzem, fizikálisan nincs szükség irodára, mégis minden irodai szolgáltatást igénybe tudsz venni.

Olyan feladatok, mint számlákkal kapcsolatos teendő, táblázatkezelés, adatrögzítés, piackutatás, internetes információ kutatás mellett személyi asszisztens szolgáltatást is vállalok.

Online marketing asszisztensként vállalkozásodat egy magasabb szintre emelésével szeretném segíteni.

Amennyiben a munkád során háttérbe szorul a papírmunka, keress meg bátran és segítek abban, hogy milyen feladatokat érdemes levenni a válladról, ezáltal ennek az időnek a megtakarításával további új területet tudsz meghódítani, vállalkozásodat  továbbfejleszteni, nem lesz többé rengeteg nyomasztó papírmunka.

Kern-Hujber Lívia

Virtuális Asszisztens – A TE Irodai ügyintéződ

alivaoffice@gmail.com / 20 526 9590

 

Virtuális asszisztens árakról az alábbi oldalon olvashatsz:

Asszisztensi szolgáltatások ára