Virtuális asszisztencia

Virtuális asszisztens szolgáltatások elfoglalt vállalkozóknak, magánszemélyeknek

Aliva - Virtuális asszisztens, aki segít neked 2

Virtuális asszisztens, aki segít neked, hogy ne érezd úgy, hogy mindig elmaradásban vagy az irodai feladatokkal! 

A vállalkozók nagy része, sajnos egymaga szeretné az összes feladatot elvégezni, ami a cég irányításához szükséges. Nincs senki, aki a rutinfeladatokból átvállalna, aki egy kis részfeladatot elvégezne annak érdekében, hogy a munka öröm legyen, látszódjon a fejlődés, kicsit előre mozdítsa a vállalkozást.

Sosem voltál a számítógép előtti munka kedvelője?

Érezted már azt, hogy egész nap irodai feladatokkal foglalkoztál, mégsem haladtál semmit?

A nap végére még több teendő gyűlt össze, mint amennyivel kezdted?

A vállalkozásod nem tud olyan mértékben fejlődni, ahogyan szeretnéd, mert nincs elég kapacitásod rá?

Több bevételre szeretnél szert tenni, de nem jut rá időd?

Lehet másképpen is csinálni!

Tudod, hogy változtatnod kell, de mégsem tudod megtenni a kezdeti lépést?

Szeretnéd, ha valaki megcsinálná, elintézné, utánajárna az időrabló dolgoknak?

Nekem ez nem jelent gondot! Több mint 15 év adminisztrációs, ügyintézői területen végzett munkával sok feladat már rutinfeladat. Sok vállalkozás tapasztalata gyűlt már össze. Azt a feladatot csinálom meg, amire a legnagyobb szükséged van.

Sohasem gondoltál arra, hogy lehetne neked is egy virtuális asszisztensed, aki az alábbi feladatokból legalább egyet elintéz helyetted?

Aliva - Lehetne egy virtuális asszisztensed

Irodai szolgáltatások:

  • Számlákkal kapcsolatos feladatok
  • Utalások, pénzügyi tranzakciók nyomon követése
  • Árajánlat készítés
  • Táblázatokkal kapcsolatos teendők: rögzítés, statisztika, szűrés, diagram, keresés, függvények
  • Partnercégekkel való kapcsolattartás
  • Dokumentumok, nyomtatványok készítése
  • Ügyintézés, egyéb adminisztratív teendők ellátása
  • Piackutatás, internetes információgyűjtés
aliva - irodai feladatok

Ha a fentiek közül legalább egy olyan feladatot találsz, amellyel elmaradásban vagy, jó helyen jársz.

Én tudok segíteni neked!

Mi az a virtuális asszisztens?

Online adminisztráció más néven, virtuális asszisztencia egy olyan új vállalkozási forma, amelyet te is igénybe vehetsz már akkor, amikor még csak megfordult a fejedben, hogy a későbbiekben szükséged lesz egy irodai alkalmazottra.

Virtuális, mert nem kell, hogy jelen legyek egyes feladatok elvégzéséhez. Távolról, a saját irodámból intézem az ügyeidet, készítem el neked a rám bízott feladatokat. Nem kell, hogy teljes munkaidőben foglalkoztass egy munkavállalót, nem kell hogy teljes munkaidőben foglakoztass engem.

Online, mert ma már bármit meg lehet osztani az internet segítségével. Bárhol, bármikor a rendelkezésedre áll.

Asszisztens, mert segítem a munkádat, olyan terheket veszek le a válladról, amelyeket nem szeretsz, vagy nincs időd elvégezni. Olyan feladatokat bízhatsz rám, amelyet egy személyi asszisztensre bíznál.

Hogyan lehet elindulni, elkezdeni együtt dolgozni egy virtuális asszisztenssel?

Nem kell adminisztrációs álláshirdetéseket feladnod, önéletrajzokat böngészned. Állásra jelentkezők között nem kell hosszú órákig interjúztatnod ahhoz, hogy legyen egy jó asszisztensed. Nem kell, hogy azon gondolkozz, ki tudod-e termelni, fizetni egy új munkaerő bérét.

Virtuális asszisztenssel együtt dolgozni költséghatékony. Lehet, ez nem tűnik elsőre így, de ha egy munkabért és egyéb kiadásokat nézzük, akkor igencsak érdemes elgondolkodni, hogy mi is az, ami jobban megéri. (Árakhoz kattints ide)

Milyen költségeket fogsz biztosan megspórolni egy virtuális asszisztenssel?

  • Iroda bérleti díja
  • Irodai berendezés ára
  • Rezsi díjak
  • Táppénz
  • Helyettesítő kolléga bére
  • Ebédidő, beszélgetés, telefonálással eltöltött idő
  • Rendrakás, takarítás idő
  • Technikai leállási idő
  • Tárgyi eszközök beszerzése, javítása
  • Üzemorvosi- és munkavédelmi költség
  • ……. ami eddig mind TÉGED terhelt.

 Hogyan kezdődhet el a közös munka?

  • Megbeszélünk egy időpontot, amikor személyesen, Messengeren, Google meeten, telefonon (ahogy neked a legkényelmesebb) átbeszéljük azokat a feladatokat, amelyen neked nehézséget okoznak. Külső megfigyelőként lehet, hogy olyan tanácsot tudok adni a hatékony munkavégzéshez, amire eddig nem is gondoltál.
  • Sikeres konzultációt szerződéskötés követ, amely tartalmazza a megbízás idejét (ez lehet 1 alkalom is), az elvégzendő feladatot, a megbeszélt árat, határidőt, további megbeszélések ütemezését.
  • Első részfeladat részletes átbeszélése, hogy a munkavégzés a lehető legkevesebb megszakítással, lehető legkevesebb kérdéssel készüljön el.
  • Amely feladatot azonnal el lehet kezdeni, azokkal már az első héten úgy fogod érezni, hogy nagy lépést tettél a vállalkozásod érdekében.
  • Féltett bizalmas információkat, üzleti titkot a titoktartási kötelezettség védi, amelyet a szerződés tartalmaz.
  • A vállalkozásod fontos számomra, ezért a mindent megteszek annak érdekében, hogy a munkavégzés hatékony, illetve költséghatékony legyen.
  • A feladatokat Toggl időmérő applikációval mérem, csak az kerül számlázásra, amelyet ténylegesen a feladattal töltöttem.
  • Nagyon jó érzés lesz, amikor az első rám bízott feladatot készen megkapod. Az elvégzett feladatokat ellenőrzés után juttatom vissza, így 100%-os garanciát vállalok rá.
  • Amennyiben az elvégzett munkámmal elégedett vagy, és sikeresen együtt tudunk dolgozni, megbeszélésre kerülhetnek további feladatok, amelyekkel időt és energiát spórolok meg neked.

Ha még ezek után is bizonytalan vagy, olvasd el, mások mit mondanak rólam:

“Facebook-on találkoztam az ALIVA hirdetésével először, pont amikor már nagyon szükségem volt egy VIRTUÁLIS ASSZISZTENS-re. A kapcsolatfelvételt gyors személyes találkozás és a feladatok átbeszélése követte. Gyors, precíz, időszoftverrel dolgozik, ha kell a távolból, vagy akár személyesen oldja meg a feladatokat. Az a láthatatlan segítség, aki nélkül ma már nem tudnék időben bezárni, mert az üzlet megnövekedett forgalma miatt a kötelező feladatokkal a nyitvatartási időn túl is foglalkoznom kellene! Csak ajánlani tudom! – FISTER JUDIT Fister Gazdabolt”

»   »   »   »   »   »

“Lívi rendkívül igényes a munkájára. Precíz, de ez nem megy a kreativitás kárára. Nála megbízhatóbb vállalkozót nem nagyon ismerek. Nem láttam még eddig annyira rendezett rendszert, mint amivel ő dolgozik. Kiválóan kezeli a közösségi média felületeket, nagyon jó eredményeket ér el. Szövegíróként is nagyon szuper. Ha segítségre van szükséged, ő egy biztos pont lesz számodra!”  – Mészáros Andrea – Online Specialista

Tedd meg az első lépést vállalkozásod érdekében!

Írj, hogy együtt dolgozhassunk!

 Legyen az ÉN irodám a TE irodád!

Többéves tapasztalattal rendelkező virtuális asszisztens, online marketinges vagyok.

Munkáimat interneten keresztül végzem, fizikálisan nincs szükség irodára, mégis minden irodai szolgáltatást igénybe tudsz venni.

Olyan feladatok, mint számlákkal kapcsolatos teendő, táblázatkezelés, adatrögzítés, piackutatás, internetes információ kutatás mellett online marketing feladatokat is vállalok.

Online marketingesként vállalkozásodat egy magasabb szintre emelésével szeretném segíteni.

Amennyiben a munkád során háttérbe szorul a papírmunka, vagy a közösségi média felületek kezelése, keress meg bátran és segítek abban, hogy milyen feladatokat érdemes levenni a válladról, ezáltal ennek az időnek a megtakarításával további új területet tudsz meghódítani, vállalkozásodat továbbfejleszteni. Nem lesz többé rengeteg nyomasztó papírmunka.

Kern-Hujber Lívia virtuális asszisztens

Kern-Hujber Lívia

Virtuális Asszisztens – A TE online irodai ügyintéződ

alivaoffice@gmail.com

Virtuális asszisztens árakról az alábbi oldalon olvashatsz:

Asszisztensi szolgáltatások ára

További szolgáltatások:

Online marketing

Grafikai tervezés

Elérhetőség