Mit csinál egy Virtuális Asszisztens – Online Irodai Asszisztens?
Egyre többet hallani virtuális asszisztensről, online asszisztensről. De kik ők? Hogyan dolgoznak?

A Virtuális Asszisztens egy sajátos szolgáltatási feladatot ellátó, magasan képzett vállalkozó, online munkatárs, aki irodai asszisztens és online marketing asszisztens munkát lát el távmunkában, home office-ban.
Ki vagyok én?
Virtuális asszisztensnek nevezem magam, mert home office-ból, otthoni munkával vagy mondhatjuk, online munkával végzem az asszisztensi, ügyintézői és online marketing feladataimat, segítve a vállalkozók amúgy is sokrétű munkáját.
Összekötő kapocs:
Vállalkozó és Könyvelő,
Vállalkozó és Megrendelő,
Vállalkozó és Beszállító,
Vállalkozó és Online média között.
Irodai munkát végzek, a saját irodámban dolgozom, csökkentve a megrendelő terheit azáltal, hogy minden technikai feltételről magam gondoskodom.
A Te virtuális asszisztensed
Milyen asszisztensi munkát bízhatsz rám, amit online munkával el lehet végezni?
Online marketing:
- Marketing terv, marketing csatornák megbeszélése.
- Piacfelmérés, kulcsszó keresés, terméklétra
- Közösségi média kommunikáció, előre megbeszélt szöveg gépelése, formázása, grafika, kép szerkesztése, publikálása.
- Honlap kommunikáció
- Fizetett hirdetések kezelése
- Hírlevél kommunikáció
Honlap készítés és karbantartás
- WordPress alapú honlap készítése és karbantartása
Online ügyfélszolgálat:
- Virtuális Asszisztensként kapcsolatot teremtek és tartok fenn írásban, telefonon vagy elektronikus csatornákon keresztül az ügyfelekkel, érdeklődőkkel, üzleti partnerekkel.
- Megkereséseket fogadok, kezelem a panaszt, problémát, továbbítom a megfelelő helyre.
- Tájékoztatást adok termékekről, szolgáltatásokról, közérdekű információkról.
- Fogadom a hozzám irányított hívásokat, információt nyújtok.
Információ és adatgyűjtés:
- A megrendelő kérésére adatkeresést, piackutatást végzek, elemzem, és az összefüggéseket feltárom, információkat feldolgozom és továbbítom.
- A keresési eredményeket szűkítem, speciális keresést végzek, dokumentálom a találati eredményeket.
Dokumentum kezelés:
- Táblázatokat és nyilvántartásokat kezelek, ami a vállalkozáshoz kapcsolódik. A berögzített adatok alapján végezhetőek számítások, készíthető rájuk alapozva számos típusú diagram, illetve kimutatás.
- Különböző nyilvántartásokat vezetek, mellyel a keresés, visszakeresés, szűrés, leválogatás, rendezés, csoportosítás, elemzés könnyen megvalósulhat.
- Elkészítem a szükséges dokumentumokat, iratokat, leveleket, nyomtatványokat, szerkesztem és elvégzem a gépírási feladatokat.
- A számítógépes adatbeviteli feladatokat elvégzem.
Ügyintézés
- Pénzügyi feladatok közül a vállalkozás kiadásait, bevételeit könyvelem, vevői, szállítói számlákat táblázatban vezetem, utalási határidőket figyelem.
- Könyvelővel tartom a kapcsolatot, összekészítem számára a számlákat, összesítőket, kérésre felkeresem és eljuttatom hozzá a havi összegyűlt anyagot.
- Álláshirdetések feladása, önéletrajzok gyűjtése és megfelelő jelölt kiválasztása után időpontot egyeztetek a jelölttel.
- Szükség esetén gondoskodok a meghibásodott irodatechnikai berendezések javíttatásáról, karbantartásáról.
- Elvégzem a napi adminisztrációs feladatokat, mint pl.: anyag- és eszközrendelés.
Virtuális Asszisztens egy olyan irodai asszisztens, online munkaerő, aki saját maga osztja be az idejét, úgy hogy például napi 4-6 órás munka mellett jusson ideje a saját továbbképzésére, továbbtanulására, legyen ideje a saját vállalkozásának a továbbfejlesztésére.

Minden vállalkozónak szüksége lehet egy irodai asszisztensre, adminisztrátorra, online marketing szakemberre, honlap készítőre, grafikusra akár csak egy kis időre, hogy a terheket valaki levegye a válláról.
Mennyire egyszerűbb, ha valaki a háttérmunkával mindezt elintéz, és már csak olyan anyag kerül az asztalra, amellyel már csak dolgozni kell.
Legyen Neked is Virtuális Asszisztensed!